Dopp, strand och kvällsdopp <3

Hej på er!
idag har jag och Alexandra varit på k-center och kikat lite ;)
sen gick vi till Coop och köpte lite ballerina och så, och sen åkte vi och badade!
Det var kallt men skönt :P
Efter det så gick vi hem och sen åt vi och så hämtade vi saker hemma hos Alexandra och sen gick vi på en liten promenad med kameran och efter det så gick vi ner till sjön igen och tog ett kvällsdopp med kläderna på,
det var varmare nu på kvällen faktiskt :P
Alexandra ska sova över hos mig nu och sen imon så ska jag nog sova hos henne och på onsdag drar vi till landet, Alexandras "land" (haha aa eler vad man ska säga xD), och stannar där till söndag :)
Men nu ska vi tjocka oss med kakor ;)
hade gött!! ;)
Jag har fastnat i barngungan...
yeeehh

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Jag har inte varit på någon festival, och har inga planer på det heller. Jag har inte riktigt förstått grejen med festivaler, men man får väl prova någon gång så kanske man faller för det helt. Vem vet, hehe :) Har du varit på många festivaler tidigare år? Kramisar :)

2011-08-02 @ 10:03:45
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Agnes

Första bilden i inlägget var häftig :D

2011-08-02 @ 15:43:49
URL: http://agnessvedberg.blogspot.com
Postat av: patricia

svar: sorry.. får va med nästa gång igen :)

2011-08-02 @ 20:44:09
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0