Dag 1

Hej nu har jag kommit heem från dag 1 på ridlägret, fick rida Göte idag...
Fast det är ganska bra att rida Göte när man ska rida utan stigbyglar eftersom att han är 170 cm hög ;)
det betyder att han tag "luftiga" steg och det skumpar inte så mke :D
aa för vi red nämligen utan stigbyglar ;)
Men imon ska jag inte rida Göta iallafall :)
Vet inte vem det är men jag hoppas på Bella för det var jag och en annan tjej som Lisa (ridläraren) ställde bredvid varandra och kollade vem som var längst- vi var typ på pricken lika långa, så jag fick göte och hon bella ;)
bellar är b, eller c-ponny... Vill rida henne ;)
Hade inte med kameran men jag tar med den nån dag om det blir fint väder :)
Men hadet bra :)
GÖTE
Bella
(tagna från hemmsidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0