Hejsvej :D

Nu har jag fått gå upp jätte tidigt haha vi skall gå och äta
frukost sedan skall vi in till stan och sen skall jag till stallet
haha det är mina planer för idag ;)
Men jag glömde skriva att hästarna har varit ute på rymmen
haha dom hadde sparkat ner två stolpar i hagen och drat iväg
men det var några som hadde fått in dom i en hage en rätt
lån bit ifrån så et gick ju bra men jag blev lite chokad när
hästarna inte sod i hagen haha och två stolpar låg på marken ;)
Bus hästar haha :D



Ha en braaaa dag :D


Kommentarer
Postat av: Michelle

thihi rolig bild:) haha jag har typ 100 såna bilder också



det är så roliga att titta på(:

2011-07-14 @ 13:18:19
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0