Kakan i ugnen ;)

Heej på er!
Idag ahar jag ridit 3 hästar ;)
Jag har ridit Daisy, Stanley och Davina :)
När vi hade gymkhana (stavning?? :S) så red jag på båda Daisy och Stanley, först när vi "tävlade" så hade jag Daisy, och sen red vi omkring lite och då bytte vi hästar ganska mke hit och dit ;)
Vi red 2 st osv ;)
Jag red på Stanley med en liten tjej, 7 år, och så hade vi stannat lite, och sen kom Måns barifrån och lyckades skrämma Stanley så han tog typ 3-4 trevsteg fram och sen stannade vilket vi inte var berädda på så vi flög av båda 2 hahaha, men det gick bra båda skrattade, och det var inte bara vi, även Cassie, och den andra som rider i våran "grupp" och de 2 medhjälparna, Måns och ludde, (Lisa hade lektion för den andra "gruppen") så imon blir det Kladdkaka med till stallet ;) därav rubriken ;)
Davina red jag när vi red ut, vi red till en kiosk och köpte glass ;)
Davina är Lisas privathäst... hon gillade inte att stå still hehe.
När vi stog utanför kiosken så gick hon fram och bak och fram och lite bak, hon gick tom ut i vägen -.-
Men det var ändå kul att rida henne :)
Vi galopperade även upp för en backe hihi Kapritcho, som Cassie hade och red först, stannade när vi nästan hade kommit upp så aa det blev lite kaos haha ;) jag försökte rida förbi för att vara lite draghjälp typ men Davina ville inte häller haha, så då kom Daisy och gick först så blev det fart igen ;)
Bilder från hämmsidan igen:
.
Davina :)

Stanley :)
Daysy, egen bild ;) längesedan :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0