Lyckliig Cheyyy :P

Hej på er!
nu elelr aa för typ 3 timmar sedan hämtade jag och mamma hem min kanin,
lilla "Tassen" som han heter, från Cassie ;)
Innan det så var vi på hööks och köpte ett pressent kort till Cassie, och då hittade jag även en tröja.
Eller jag har igentligen tittat på den ganske länge men nu var det 75% på den så då slog jag till,
den kostade 70:- och det var den enda som fans kvar, och såklart i min storlek :D
lyckliig cheyyy :P
(Bilden uppe i hörnet är förgen på tröan efetrsom att det inte ville bli rätt förg när jag tog bilden ;))
Jag har några inläg på kö som jag satt och funderade på påväg hem igår så det kommer la upp idag :)
eller aa det var typ 2 eller 3 inlägg :)
.
När vi kom hem igår så orkade vi inte åka och handla (såklart) så vi hade inte så mke till frukost hemma om man säger så, efter att vi hade lämnat tassen hemma så åkte jag och mamma och handlade så jag åt frukost typ 3 och gick upp typ 10 haha ;) men så kan det bli om man är borta :P
.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kan du inte lägga upp en bild på Tassen?

2011-07-20 @ 21:05:23
URL: http://agnessvedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0