Ni äger!

Åh va roligt! igår fick vi besökarrekord, det var nog bl.a för att vi blev länkade hos ponnysanning :P
Idag har jag hunnit rida Hillevi!
det var as kul! vi galopperade och travade idag, asså det är en stor skilnad att galoppera med henne ute än i paddocken, det är as kul! haha ;)
ska snart till Cassie och vi ska nog sova över, vet inte var men vi får se ;)
Jag vet inte om jag har sakt det men på söndag drar vi uppåt i sverige, så det kanske inte blir bästa updateringen från mig nästa vecka, men ni får stå ut ;) jag updaterar er om jag får tillgång till dator eller kanske om jag lånar pappas iPhone och bloggar eler nått :)
Men jag kommer nog mäst vara interserad av att hålla på och leka med min kusins 2 små barn :) en 3-4 åring tror jag hon är och en 0,5 åring :) så det lär bli mke lek och gos haha ;)
men hade bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0