Oj :S

Oj, jag gjorde ett inlägg igår om dagen i stqallet men det ville tydligen inte komma upp, och det har inte sparats i arkivett heller :S
Jaja, det handlade iallafall om sista dagen på ridlägret :( :)
Vi övade på att rida över preseningar och lite annat sådant faligt ;)
Jag hade Stanley, han var lite små "rädd" fast igentligen vet tror jag inte han var så rädd utan han var mäst fjantig.
Novia var livrädd för allt, nästan :P men söt var hon, Cassie kanske berättar mer :)
Sen hade vi en liten Clear round med alla saker och det gick bra :)
han var lite småFjantig men det gick mycket bättre än när vi övade :)
Det är sjukt tråkigt att lägret är skut nu men det har varit en underbart rolig vecka.
Jag var väldigt trött igår, och så skulle vi till Agnes och dom efter åt vilket jag inte  var så jätte peppad på men det äer alltid kul att träffa Agnes ;)
Idag sov jag till kl 13.00 eller nått sånt hehe :D
Jag sa till mamma och pappa att idag får ni INE väcka mig även opm jag sover till kl.15.00 eller nått haha ;)
Jag har bilder från lägret som jag tog igår men dom kommer i ett senare inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0