R.I.P :(

R.I.P alla som dog i norge igår, sörger med alla som dog och annhöriga till de stackarna :(
Det är så jäkla onödigt att hålla på sådär, VARFÖR?
Varför ska man döda folk, är det kul eller? Varför!?
Tyvär finns det udda människor som roar sig med att göra andra männsikor lesdsna och rädda.
Det är förjävla otäckt, jag har själv varit med om det, vi fick inbrott för ett antal år sedan och sen dess har jag ALLTID varit rädd på kvällarna och legat och tänkt på det, jag gör det fortfarande, är rädd för att någon ska komma in i vårat hus under natten, det låter fånigt men dom där jäkla tjuvarna har skrämmt mig :(
ÄRLIGT, att sjuta 80-90 pers till döds "bara för att" ooklej han sköt inte alla, viss drunknade när de försökte fly men det var hans fel, jäkla idiot säger jag bara!

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej jag har oxå haft inbrott men mamma märkte det, tjuvarna tog bort vårat fönster på undervåningen ( asläskigt )



Stackarna i norge R.I.P

2011-07-24 @ 11:10:26
URL: http://fannysune.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0