tjaaaaaaaabaaaaaaaaaaaaa!

HEJ PÅ ER!
NU ÄR JAG TILLBAKA!!!
Hoppas inte ni har saknat mig allt för mycket ;)
Idag har jag och mamma iallafall varit ute på styrsö tror jag :P
vi badade och hade det mysigt typ :)
Ja den senaste tiden:
På onsdag förra veckan red jag på Hillevi, dom står ju på¨sommabete nu så vi red i skogen och klättrede lite lungt och krävde inte särskilt mycket förutom att dom skulle gå där vi ville typ ;)
Hillevi var nära på att gå under ett litet träd som hade knäckts och var kanske 150 cm eller nått sånt det tyckte inte jag var en så jätte bra idé ;)
-
I måndags var jag och mamma på Ullared (eller va  det igår jaja spelaroll) vi köpte inte så mycket, jag köpte ett linne trosor, BH, aa komemr inte på nått mer just nu men, jo justde örhängen också ;) sen vet jag inte om det var nått mer :P
-
Jag tror inte att det är nått mer spännande som har hänt den senaste tiden men inget jag kan komma på just nu iallafal :)
Jag hade såklart ingen tanke på att ta med mig kameran idag :/ det fanns massa fint att ta kort på, menmen!
HEPP det skulle komma en bild men blogg.se ville inte det -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0