Trött som en... Felix? :S

Hej...
Jag är sjukt trött idag :|
Jag håller nästan på att somna nu framför datorn... :S
Jag är nog lika trött som Felix, lisas hund, han låg bara och vilade sig hela dan idag ;)
Idag har vi inte ridit så mke, vi har hållt på att pyssla lite och så med hästarna.
men vi har blivit longerade av isa utan stigbyglar och gjort sittsträning sen har vi kört häst och vagn med Shettisarna också :)
jag körde med Wicky och med Gaston :)
Och sen har vi badat i ån också, fyfan va kallt det var haha ;)
Vi skulle ätit min kladdkaka men det blev aldrig av så vi ska äta den det första vi gör imon istället ;)
Men nu är jag så trött så jag orkar inte skriva mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0