10 saker ni inte visste om oss!

Anna:
1.Jag dricker inte kolsyra
2.Jag har bara ridit i 3 år
3.Jag har ramlat av 11 gånger
4.Varje gång jag har varit på liseberg så sparar jag åkpasset
5.Det höcksta jag har hoppat är 74 cm ;)
6.Mitt rum är ALLTID stökigt!
7.Jag har kusiner i USA men jag har bara hälsat på 1 gång
8.Jag har bara hoppat med hillevi 2 gånger, och ramlade av båda gångerna hehe
9.Jag har bott i samma hus hela mitt liv
10.Min farfar lever och bor inte särskilt långt här ifrån men jag har aldrig träffat honom

Cassie:
1.Jag har bara ramlat av 2 gånger på 6 år
2.Jag är 25% dansk (kan inte ett ord på danska)
3.Jag har bara tävlat 3 gånger
4.Jag har 2 döda morbröder
5.Jag tycker inte om pizza
6.Jag tycker om att sjunga
7.Jag vet inte vem min morfar är
8.Min mamma föder upp Ragdoll katter
9.Jag följer 3 bloggar
10.Jag och Anna har bara känt varandra sen 5.an, men gått på samma skola sen 0.an



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0