25 000 kr

Hej alla crazykids haha nemen hej på er!
Jag kom och tänka på en sak, ibland så händer det att jag tänker:
vad skulle jag gjort om jag fick 25 000 kr (eller mer/mindre men ca) jag skulle köpt det och det...
När jag var lite mindre kanske i 5.an 6.an nån gång så kom jag på en sak, inte för att det skulle hända MEN OM man skulle få typ 25 000 kr och fick göra vad man ville man fick inte spara det man inte använde fick man inte behålla typ.
För man e ju så att man vill alltid ha pengar man vill ju lixom inte vara pank och då använder man inte sina pengar, eller iallafall är jag så.
Menmen tillbaka till saken, om man fick 25 000 kr och fick köpa lixom vad man ville, jag skulle FÖRST och FRÄMST köpa en ny mobil! jag har en gammal sony erikson "f305" om ni är intreserade, jag fick den när jag fylde år, hmm, vad fyllde jag jag tror att jag fyllde 11 eller kanske 10 men 11 tror jag nu är jag 13 och ett halft;) altså jag har haft den i 2,5 år jag börja tröttna LIIIIIITE på den nu om man säger så, faktum är att jag har 2 st haha en vit och en svart! jag vet det låter konstigt men det är inte så konstigt som det låter, den svarta fick jag när jag hade varit med i en undersökning med en ny pollenalergi medicin, haha jag fattar inte hur det kunde bli en sån som jag hade innan menmen så blev det haha!
haha nu kom jag av mig igen men ahaha.
Jag skulle köpt kläder! massa saker jag tycker är snygt, jag skulle köpt en ny dator eller kanske en laptop som jag kan ha om jag inte orkar sitta vid min lilla fina stationära dator haha ;)
om jag hade haft pengar över så skulle jag köpt en ny säng tror jag, asså såklart att jag skulle haft pengar över men jag vet inte om det skulle räcka till en ny säng lixom,
Jag skulle älskat om man fick den möjligheten!
jag vet inte om ni gillar detta inlägget men jag tänkte att det kanske kunde vara lite kul att läsa :)
såhär ser föresten mina fina mobiler ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0