Alexandra

Hej!
FÖRLÅT FÖR DEN KASSA UPPDATERINGEN FRÅN MIN SIDA IGÅR!!!
Men jag var med Alexandra vi var på kungsmässan och sen var vi på nån konfa avslutning för alexandra ;)
Vi satt vid datorn hela kvällen men ändå blev det ingen update på bloggen för min del,
tur att man är 2 och att Cassie börjar komma tillbaka igen :)
Jag och Alexandra sov över men hon skulle till tandläkaren kl.10.50 så hennes mamma hemtade henna kl.10.15
vi gick upp kl.09.00
Men sen höll jag på lite med ipoden (asså när hon hade åkt) och sen var jag så trött så jag somnade lite...
med min one piece på, jag kan säga att jag var ganska så varm när jag vaknade ;)
jag sov i ca 1 timma så jag gick upp vi 12.40 igen och satte mig här och bloggade direkt :)
OJ JÄÄÄVLAR haha nu sprängde dom på "sabema" dom typ spränger upp ett bärg där varje onsdag när klockan slår 1
asså dom spränger inte 1 bärg varje onsdag utan dom spräner på samma bärg ;)
Men jag brukar ju vara i skolan på onsdag kl.1 och skolan ligger ca. 500 meter bort och där känner man det inte lika mycket, här skakar hela huset haha ;) jag blev sveeen rädd ;)
haha jaja nu ska jag gå och ta kladdkaka som vi också bakade igår och mummsa för mig själv ;)
Föresten Alexandra ska kanske komma tillbaka sen :D
men ett inläg blir tråkigt utan bilder så här får ni lite bilder som Alexandra tog igår med min kamera, undrar hur dom ser ut haha ;)
Alexandra (som precis har färgat håret, det skulle vara chokladbrunt men det blev svart haha)
HAHA jag och Alexandra men hobn lyckades täcka blixten när hon tog ;)
Och här är då jag haha ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack för dagen! åh vilka vackra bilder;)

snor dom av dig! kram

2011-06-16 @ 02:45:16
URL: http://alleyballey.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0