Blixt :(

Hej på er!!
Idag har vi städat i skolan och fått roa oss med att titta på en fotbolls match mellan lärarna och 9.ornas fotbollsklass.
Wihoo vad kul ha-ha *eller inte*
jaja vi slutade iallafall tidigt :D typ 12 eller nått sånt kanske?
då hängde jag med Cassie till stallet ;)
sen åkte vi hem till mig och åt och sen drog vi ner till Hööks :)
jag köpte ett par ridhandskar :)
Jag behöööver värkligen ett par haha ;)
Men nu till något helt annat.
Om ni bor ja så att det åskade och Blixtrade inatt så vet ni säkert hur det var.
Men jag gick och la mig ganska sent, och han därför inte somna innan det började som värst :(
Blixtarna lyste upp hela mitt rum och åskan DÅNADE,
ååhh det var så läskigt :(
Jag hade dåde täcket, kudden och tryckte mina händer mot ögonen men ändå blev det ljust,
och åskan var värkligen läskig!!
jag är klad att det blev en paus ett tag så då han jag sommna!
Men en i min klass sa att det kom en DUBBELT så högljudt åskdån senare vid 4tiden, UCH!
hoppas inte det åskar inatt!!
jajaja, nu får det räcka med detta snacket haha ;)
IMON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0