en till go dag :)

tjenare på er!
idag hede vi en till go dag, vi slutade 10... ungefär :D
sån gick vi en bit till bussen och åkte hem :)
Vi spelade golf idag haha ;) jag var inte sådär jätte bra om man säger så... ahahahha xD
jag hade med mig kameran och fotade lite och även mina kompisar fotade lite så vi får se vad det fins för bilder på kameran haha ;)
när jag kom hem ca. 10.45 så fotade jag lite hemma sen gick jag in hehe :P var ute till 11.00 ungefär.
ska bara lägga in bilderna på datorn och sen kan jag rediera dom :)
lägger upp några här men även på min egna blogg för det var ju ett tag sedan jag la upp ett inlägg där haha ;)
jag ska även till stallet och ta Frakki idag, jag åker vid 3 tiden :)
ni får ett smakprov från idag :D
Sanna spelar golf haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0