Gammal Vaniljglass :S

Nu har vi varit ute med Malou vi gick en långpromenad,
hon var allderles slut när vi kom hem, hon åker hem idag så jag får passa på att ta massa söta bilder på henne :)
Har ni sett hur vaniljglass ser ut när det som ligger på botten av skålen som man åt igår står kvar framme?...
UCH blä jag blir äcklad av det det är typ aa UCH det är jätte äckligt, inte precis så man är sugen på att äta det om man säger så!
Jag kommer inte på nått intresant att skriva om men just nu sitter jag och lysnar på musik Bruno Mars <3
Jag har en spellista på min spotify som heter <3 och där har jag 21 låtar, 15 är Bruno Mars
sen är det en med Maddi Jane, en med Miss Li, en med Jedward, en med Madonna, en med Beth och en med Sandi Thom ;) intresseklubbenn antecknar jag vet haha ;)
jaja nu får jag väll gå ut och ta kort på Malou eller nått ha det braaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0