Hot Day!! :D

Hej på er!
Älskar värmen idag :D det va ju typ 25 grader i skuggan förut skönt :D
jag försökte sola lite men jag tröttnade haha ;)
Men iadg har iallafall jag och mamma först varit och tagit kort till mitt ID-kort.
sen gick vi till banken för att fixa det,
då kom mamma på att hon hade glömt mitt pass...
så vi fick skynda oss hem och fixa det (vi skyndade oss för att förhoppningsvis hinna med våran nummerlapp som vi hade)
nör vi kom tillbaka så hade det gått 3 nummer över vårat, störandeeee,
när vi kom dit först var det 11 när vi kom på det så var det typ 13, innan vi åkte så tog vi en extra för att ha större chans att hinna vi fick nr  38 när vi kom tillbaka var högsta nummret 41, men som tur var så fanns det en "snabbkassa" som man kunde fixa id-kort och sånt i :)
så det tog inte så lång tid ändå ;)
efter det så åkte vi direkt till kungsmässan,
Jag köpte ÄNTLIGEN ett par jeans-shorts :D *happyface*
sen köppe jag ett par skor också och en tröja på Gina :)
orkar inte ta några bilder men här är bilder från affärenas hemmsidor :D
skorna :D
tröjan :) den är ljusare i värkligheten ;)
hittade tyvär ingen bild på shortsen men ska lägga upp när jag tagit en :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0