Kan man ha ett halsband med kors fast man inte är kristen? xD

Hej på er!
Jag Ville ha ett nytt långt halsband att använda. Jag letade bland mina gamla för att hitta något "smycke" som jag kunde sätta på en lång kedja.
Då hittade jag ett halsband som jag köpte på Kreta, när kan det varit, typ 2008 eller nått.
sen hittade jag även ett som jag gjorde en gång, det är ganska vad ska man säga "blingbling" eller aa typ ;)
Sen letade jag i min "pyssellåda" och då hittade jag en gammal nyckelring med ett hjörta på :)
Och mitt "gamla" som jag köpt på Bikbok, jag tror att jag kommer att använda det jag köpte på kreta eller det från bikbok mäst kanske det som jag gjort en gång också ibland ;)
Men det med hjärtat föll mig inte riktigt i smaken.
Här får ni bilder på dom :)
Från kreta, jag tror att det passar väldigt bra till en lätt sommar outfitt, vit tröja och Jeans-shorts eller nått sånt:)
Det som jag gjort själv. Det är lite mycket kan jag tycka, men det kan säkert passa bra till en lite "tråkigare" outfitt om man vill få den lite gladare :)
Hjärtat som kom från nyckelringen- Njaa inte sådär väldigt snyckt enligt mig!
Halsbandet från Bikbok, Jag har börjat trötna lite på det men jag tycker att det är fint :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; haha jag har faktiskt satt dit det med lite tejp:)kram<33

2011-06-11 @ 14:45:46
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0