OJ! vad hände där? :S

Hej,
jag har HELT glömt bort bloggen idag, har varit i stallet och ridit idag iallafall, det gick väll hyffsat :P
Hillevi var seg, körde lite skritt,trav och galopp, hon var seg i galoppen och lite i traven också men det gick ganska bra efter ett tag iallafall :)
haha kan ni gissa vad jag har gjort resten av dagen?, jo jag har spelat sims HEEEEELA dagen, ojoj, hur orkar jag?
jag spelade i kanske 1-2 timmar innan jag åkte till stallet, när jag kom hem dushade jag, sen spelade jag, sen åt vi sen spelade jag haha aa jag har helt enkelt blivit beroende av att spela xD
Imon/Idad fyller min bror år!
GRATTIS BROR!!
okej inte för att han läser bloggen (tror jag) men nu tycker jag att ni kan ta er ½ minut, för det tar faktiskt inte längre tid, och komentera Grattis till honnom! :D
bilder från imon kommer imonkväll (om jag inte har blivit sperrad framför sims :S) och kanske lite från midsommar också :)
Nu får ni ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: ida

sv: varse :)

2011-06-26 @ 16:08:27
URL: http://ilam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0