Regn :(

Hej!
Ska cykla till stallet med Cassie om en stund, vet inte riktigt när men Cassie smsar när hun cyklar hemifrån sig :)
Vi tänkte ta kort idag men vi hoppar det efetersom att det regnar -.-
Kanske inte sådär jätte kul att rida i detta vädret men jag får la stå ut haha xD
i tisdags (?) köpte jag ju ett par ridhandskar, tänkte inviga dom idag :)
sen ska jag göra ett litet "åsiktsinlägg" om hur jag tyckte att dom var och så :)
Dom ser ut såhär:
fast mina är blåa på det där gråa vid knogarna om ni fattar vad jag menar? ;)
Själv tycker jag att dom är hyffsat snygga och så är dom sköna och det är ju huvudsaken :)
Dom kostade endast 69 kr :P
Ni ska jag ta och ta på mig ridkläder hehe.
sitter förtfarande i pyamas (a)



Kommentarer
Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Hej, hoppas du har haft en härlig torsdag! :)

2011-06-09 @ 20:00:53
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0