Sötis hundis <3

Hej.
nu har vi kommit hem från malou haha ne men deras familj.
Magnus (Pappa), Ida (älsta dotter), nu fick jag hjärnsläpp, kommer ej ihåg vad den andra dottern heter och inte mamman häller men ni bryr er nog inte ändå ;)
Vi gick ut på en lite promenad med Malou- jag och Ida, vi körde lite agility och så satt vi på deras studsmatta och pratade resten typ ;)
aa fortfarande jag och Ida haha och Idag lillasyster (som jag inte kommer på vad hon heter) sat och störde oss haha.
Men vi pratade om lite allt möjligt, skola och att 7.or kommer få datorer (hon ska börja 7.an jag ska börja 8.an)
Vi pratade om åkatraktioner på liseberg och bonbonland (ett nöjesfäldt i Danmark som vi var på med dom engång när pappa jobbade där) aa vi pratade lite om allt möjligt.
Malou var jätte snäll att gå med, jag har passat henne en annan gång för ganska länge sedan och då drog hon i kopplet och var helt hysterisk- hon typ strypte sig själv för att hon drog så mke i kopplet haha xD
Idag kunde hon gå sådär fint bredvid en och gå lungt och stilla :)
Hon är världens sötaste hund, värkligen!
Jag tror att hon kommer på fredag istället för dom lämnar henne på dagis när dom åker så hämtar pappa henne när han åker hem från jobbet och så har vi henne till söndag eller måndag :)
hade braa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0