SSOOMMMMAARRLLOOVV!! <3

Yey!
nu e det äntligen SOMMARLOOV!! :D
Om man tittar på vädret märks tuvär inte det :(
eller det beror på hur man ser det haha ;)
på skolavslutningen har ju vädret alltid en tendens att vara dåligt/regnigt :S
För att fira att sommarlovet börjat så åkte vi hem till Frida efter avslutningen och åt glass :)
Har lite bilder från det ;)
Sen gick jag hem medans alla andra åkte buss haha ;)
nemen det är ganska krångligt att åka buss till mig från frida,
först får jag ta en buss 2 stationer och sen byta till en annan och åka 2 stationer,
då är det lika bra att gå ;)
Jag tänkte baka typ kladdkaka men vi hade ingen ren bunke,
eller jag orkade inte gå ner till Dennis och hämta den och diska den haha ;)
men jag tror jag ska görad et nu för jag är sugen på kladdkaka.
Man MÅSTE ju FIRA att SOMMARLOVET har BÖRJAT!! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0