Tjo breeeeee! <33

Hej på er alla crazy läsare!
Idag hängde jag med Cassie till stallet och fotade när dom red :)
När Cassie skrittade av så kom jag på att jag hade glömt att kolla tiden (skule vara hemma typ kl.6)
och då var klockan 17.40 hehe vi gick till stallet och sen cyklade jag lite före haha fick lite panik xD
jag och mamma skulle nämligen till kungsmässan (är det bara jag äller är jag där väldigt ofta?) men mamma skulle iallafall köpa present till min bror som fyller år på söndag, jag tror inte att han kollar våran blogg men för säkerhets skull så säger jag inte vad hon köpte ;)
men jag köpte iallafall min efter längtade "fuskhalsduk" och nu var den på rea- halva priset så jag slog till haha ;)
haha juste när vi cyklade till stallet så skulle jag trampa efter en nerförsbacke, jagh hade ganska låg växel så det gick asfort att trampa så jag gled luxom av trampan haha jag stog upp så jag typ kom framför sadeln så fick jag bromsa med fötterna hahhahahaha omg det var så jäkla FAIL!!! jaja men sånt händer ibland xD
Imon ska jag och Cassie nog till Kungsmässan haha omg jag är där hela tiden (?).
men mamma frågade faktiskt igårkväll om jag ville följa med för hon skulle bara varra där i typ 45 minuter, asså det stänger kl. 19.00 aa iallafall så ska vi nog åka dit imon, vi kollar väll på lite rea och sånt kanske vetefan xD
nya halsduken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0