Toblerone och godiskörsbär :)

Hejhej!
Nu sitter jag här framför datorn och tjockar mig lite ;)
Jag har varit i stallet idag, ja det finns inte så mke att säga :P
Jag har inga blogg ideer men opm ni har något ni vill läsa om så kan ni bara säga till :)
Jag har Heeeela kvällen på mig haha ;)
Jo föresten jag tror inte jag har sakt det, från torsdag till söndag ska vi passa min pappas gamla jobbarkompis hund.
så imon ska vi till dom och kolla läget och så :) jag läääääääääängtar!
Hunden heter Malou hon är en vit lagotto, sååå sjukt söt e hon :)
Jag kommer ta kort på henne när hon är här, men jag har inga bilder på henne nu :P
men om ni har nån ide på inlägg så säg bara till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0