---------->RUBRIK<----------

HEJ PÅ ER!
Hej, idag har  jag varken gjort så mke och kommer nog inte göra något vettigt häller för den delen ;)
Jag skulle vilja åka till kungsmässan för jag har bestämt mig för att jag vill köpa en"fuskhalsduk" på Gina, har velat ha den väldigt länge men jag har inte velat köpa den för jag är lite snål haha den kostar 100 kr eller för att vara exakt 99 kr ;) den är svar/vit randig, men det blir nog inte av idag ändå jag får väll ta och göra det nån dag i veckan med nån kompis eller om jag åker dit med mamma nån dag :) jag fick 200:- av farmor igår så jag ska använda en av dom 100lapparna :) haha oj vad ni är intreserade!
.
Just nu sitter jag och lyssnar på radio (för Min bror lyssnar på spotify så jag
kan inte lyssna -.-) och det är bara reklam hela tiden och jag stör mig!
Ska nog göra chokladebollar eller nått nu så ni får ha det bra :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0