Vattenskadad mobil ;)

Nu har vi lämnat Malou hemma,
Nikki (katten) har vågat sig upp igen haha ;)
Hon låg bara där nere och surade över att en hund hade tagit över huset haha sötis ;)
Men nu är hon uppe och myser med oss.
.
Har tagit massa bilder på malou idag, typ 110 st eller nått haha ;)
ska ladda in dom på datorn, redigera dom och sen kommer dom nog upp här på bloggen- idag eller imon vi får se, men troligtvis idag :)
.
Haha jo föresten jag kom på en sak som jag inte har sagt, igår så tappade jag min mobil ute,
och det regnade ju senare på dagen och den låg ute hela natten, idag hittade pappa den hehe,
och nu fungerar inte den knappen som man lägger på ett samtal oh stänger av mobilen på,
eller den funkar när man ska sätta på den men inte när man ska stänga av den elelr när man läger på eller stänger ner något som man har uppe som t.ex musikspelaren så man måste typ klicka på en annan knapp som ma klickar på om man ska gå bakåt och så får man klicka där tills man har kommit till bakgrundsbilden eller vad man ska säga ;)
och så stänger den lilla jäveln av sig ganska ofta haha, men jag vill ha en ny så snart kanske det blir aktuelt eftersom att den har lite sådär smått damp haha ;) jag ska leta efter dennis gamla mobil (som både pappa och jag också har haft haha) och så ska jag ha den istället om jag hittar den då, vi kanske har rensat bort den  inte vet jag haha jaja vi får se hur jag gör ;)
.
hade braaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0