barnprogram...

Asså förut, när vi var små så var det lixom BRA barprogram...
kommer ni ihåg "bröderna fluff" och "Kalles klättrträd" ååh det var ett till som jag älskade men jag har hjärnsläpp:(
typ idag "Winx club" ååhh sååå töntigt är det eller typ eller typ "Zoe Kezako" uch uch uch säger jag bara.
ockej detta är kanske inte dom nyaste men jag brukar inte titta på barnprogram så jag vet inte riktigt vad som går.
Men förut kunde man ju kolla på barnprogrammen nu e det ju typ skam att titta på dom det är inte äns kul!
haha eller typ "Tess och Ubbe"!! omg!
jag tänkte att ni skulle få se skilnaden men det gick inte att ladda upp-.-
ni får la gå in på youtube och söka på programmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0