bored and tired...

Jag sitter just nu och Skypar med Cassie.
Jag harsjukt tråkigt för övrigt hehe ;)
Jag är vldigt trött också, jag kanske går och lägger mig snart,
isåfall kanske jag kan läsa lite eller nått,vi får se.
Jag gick i trummor för ca 1 år sedan och när jag började i 7.an så slutade jag pga att jag skulle hinna med allt i skolan och så,
nu är jag sjukt sugen på att spela igen, det är riktigt kul
jag tror inte att jag skulle villja börja i det igen men det skulle vara kul att ha ett trummsätt hemma och spela lite när man har ust :)
man kan ju t.ex spela av sig ilska om man nu skulle vilja det haha ;)
jag kom på imorse att Catch A Grenade med Bruno Mars är nog sjuuukt kul att spela trummor till!
haha jag vet jag är värsta Bruno Mars nörd men han är ju typ bäst!! haha ;)
bjuder en bild på mig (det kommer mer sen när jag och Cassie gör ett inlägg med lite knas bilder på oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0