Go skoldag :)

idag har vi varit på guidtur på ostindiefararen eller götehborg som den också kallas.
den båten som åkte till kina och tilbaka :)
det varganska intresant faktiskt men väldigt kallt för det blåste ganska mycket.
Men ganska gött ändå att få sluta innan klockan slagit tolv :)
Vi var i centrum kl.11.30 och då tog jag och en kompis bussen som gick 34 :)
eftersom att jag är hemma så tidigt skulle det inte vara helt fel att åka till Kungsmässan eller nått sånt,
men jag har ingen aning om med vem isåfall...
Som Cassie redan har skrivit så är ju hon sjuk.
nån i min klass, ne jag är inte med så många i min klass, förutom i skolan då. :)
Jag funderar på att gå ut och ta kort men jag orkar inte och har inte någon större lust till det heller :/
jaja vi får se vad som händer, det känns ju lite tråkigt att bara sitta hemma typ framför datorn resten av dagen lixom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0