Sista riktiga skoldagen!! <3

Gud vad skönt,
nu är iallafall fängelsätt borta, bara nästa vecka då vi är lediga torsdag och fredag, vi kommer bara ha det slappt.
vi ska till sjöfarts muséet *stavning?*, guidtur *stavningigen?* (haha) på ostindiefararen och spela golf ;)
sen på måndag är vi ju också lediga och på tisdagen ska vi städa i skåpen och i klassrummen och så,
sen på onsdag slutar vi, det är knappt så att jag tror det är sant!!
Idag gick några tjejer (inklusive mig då haha) i klassen ner till mc dolnads efeter skolan och åt,
efeter det gick jag, Cassie, Matilda oh Sherin hem till Cassie och hade kul haha!
vi gjorde en liten flum film, vi var från 80-talet, och guud hahahahhaha omg jag dör en scen är helt sjuk ;)
jaja intreant fakta? ;)
Hade braa!!
kanske komemr något mer inlägg senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0