Spotify premium (Y)

Hejhopp!
igårkväll fixade vi så att vi spotify premium!
ÄNTLIGEN!! haha ;)
nu saknas bara hölurar så jag kan lyssna på lektionerna i skolan ;)
eller aa har ju ett par som man  fick till iPoden från början men jag får sjukt ont av dom :/
Idag på spanskan fick vi typ sluta 35 minuter tidigare, spanskan är sista lektionen... så ganska gött om du frågar mig ;)
men jag moste plugga, vi hade innstuderingsfrågor *stavning* som skulle lämnats in för typ 3-4 veckor sedan, jag hade det till i torsdags men jag glömde såklart att göra dom -.-
e man dum så e man... tur att detta är sista riktiga veckan iallafall, sen e det ju temadagar och städdag och sen skolavslutning :)
vi har bara ett prov kvar och det är oförberätt och då slipper man pluga ;)
efeter att jag har pluggat tänkte jag försöka komma ut och kanske ta lite bilder??
aa vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0